التخطي إلى المحتوى
شاهد فيديو ،، أون سبورت تقع في فضيحة على الهواء ” ألفاظ خارجة وأفلام إباحية بين “ميدو وعبدالغني” ، وميدو يعتذر “”كلنا مع بعض بنهزر ،احنا مش بنبيع سبح”

شاهد فيديو ،، أون سبورت تقع في فضيحة على الهواء ” ألفاظ خارجة وأفلام إباحية بين “ميدو وعبدالغني” ، وميدو يعتذر “”كلنا مع بعض بنهزر ،احنا مش بنبيع سبح”

وقعت فضائية أون سبورت فى خطأ جسيم أبسط ما يُقال عنه أنه فضيحة على الهواء مباشرة .. حيث تم تسريب مقطع فيدو أثناء الأستديو التحليلى لودية مصر والبرتغال والذى كان يقدمه سيف زاهر فى حضور ميدو ومجدى عبدالغنى وحازم إمام .

الغريب أن الاستوديو التحليلي لم ينظر الي احصاءات المباراة التي عرضت علي الشاشة ، بل ينظرون الي شاشة أخري ، وهي شاشة الموبايل ، واحصاءات أخري +18 !!!

 

 

 

ومن جهته ميدو ينشر علي تويتر اعتذار للجمهور ويعتذر عن الفيديو المسرب: “كلنا مع بعض بنهزر ونضحكواحنا مش بنبيع سبح”

اعتذر أحمد حسام ميدو لاعب الزمالك ومنتخب مصر السابق، عن الفيديو الذى تم تسريبه أمس لرباعى ستوديو تحليل مباراة مصر والبرتغال، والتى انتهت بفوز المنتخب البرتغالى على الفراعنة، بهدفين لهدف فى الدقائق الأخيرة من عمر اللقاء.

وكتب ميدو عبر حسابه الشخصي بموقع التدوينات الصغيرة تويتر: “‏امبارح اتسرب فيديو واحنا قاعدين في الفاصل بنعتذر طبعا لكل الناس على كل لفظ خارج فيه وإن شاء الله هنجيب الخائن للأمانة فى أسرع وقت ممكن أكيد مش ذنب أى حد أنه يسمع الألفاظ دى!!.

وأضاف ميدو: ‏”أما عن الشباب اللي عايشه الدور ومصدومين من الألفاظ وكده، وكانوا فاكرين ان احنا واحنا بنتكلم مع بعض بنبيع سبح وفوانيس، فبقولهم معلش ما تتخضوش ميدو عمره ما عمل نفسه ملاك، ولا عايز الناس تفتكره ملاك!! “.

واختتم العالمي تدويناته: ‏”كلنا واحنا بيننا وبين بعض بنهزر وبنضحك، وأكيد لو أى حد سجل ليك انت وصحابك فى كلام أكتر من كده ممكن يطلع مره تانيه باوعدكم هنجيب اللي سرب الفيديو ومش هنسيبه!! صباح الفل عليكم جميعا!!”.



 

التعليقات